PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROT TOWARU


Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Napłótnie.pl, Pużaka 51D 38-400 Krosno, Polska, telefon: +48 (13) 4913900, e-mail: info@naplotnie.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Proszę odesłać nam rzecz na adres do zwrotu: Napłótnie.pl, Pużaka 51D 38-400 Krosno, Polska, telefon: +48 (13) 4913900, e-mail: info@naplotnie.pl, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść jedynie bezpośrednie koszty odesłania rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


REKLAMACJE


W NAPŁÓTNIE.PL oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.

Każdy zakupiony w NAPLOTNIE.PL produkt można reklamować z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji przez okres 2 lat od daty odtrzymania produktu przez Konsumenta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) i koszty dostarczenia rzeczy do nas (nie wyższe niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Pocztę Polską).

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.


ADRES DO ZWROTÓW / REKLAMACJI:
P.P.H.U.Gallart
ul. Kazimierza Pużaka 51D
38-400 Krosno
REGON: 180556930
NIP: 6842426139

UWAGA: Nie odbieramy paczek wysłanych do Paczkomatów InPost oraz nadanych za pobraniem.